2013. május 13., hétfő

Grill party

Alan kitalálta, hogy grillezzünk a kertben. Jó ötletnek tűnt! Mindent előkészítettem, a zöldségeket, húsokat, üdítőket. Ryan nagyon örült, végre apa sem dolgozik és együtt lehet a család. Alan sütögetett, mi pedig jóízűen megettünk mindent.Nikki is nagyon nyugodt volt, nem is csodálom, már három napja végigüvölti az estét. Elég nyugtalan mostanában, az orvos szerint, csak a hasa fáj, nekem meg a fejem a babasírástól. Ryan nagyon nyugodt baba volt. Alan szerint, Nikki el lett kényeztetve, mert rögtön vele foglalkozunk, mikor sír. De most nyugodt, szépen alszik. Szóval, jól éreztük magunkat, mikor hirtelen beborult az ég és szakadni kezdett az eső. Alan bevitte a gyerekeket, én meg, kezdtem bepakolni a cuccokat a házba. Jól megáztam! Bent, jött a mosogatás, pakolás és eszembe sem jutott, hogy vizes ruháimban vagyok. Jól megfáztam! Este, még az ügyeletes orvost is kihívta Alan, olyan magas lett a lázam. Még egy szurit is kaptam. Hát, így végződött a grill party.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése